5 سریال برای علاقه مندان به مد و فشن

Emily in Paris

این سریال پر از انرژی مثبت حول محور شخصیت امیلی، یک مدیر بازاریابی بلندپرواز بیست و چند ساله از شیکاگو است. امیلی به طور غیرمنتظره ای شغل رویایی خود را پیدا می کند و زندگی جدیدی را در پاریس آغاز می کند، جایی که او در کنار همکارهای خود دنیای پر از هیجانی را تجربه می کند. شما کمد لباس شیک پاریسی او را تماشا خواهید کرد و لذت خواهید برد.

 

 

 

bridgerton

یکی از پربیننده ترین سریال های دنیا که زندگی اشراف زادگان لندن را درون باغهای باشکوه و کاخ های مجلل دنبال می کند و زیباترین لباس های 200 سال پیش انگلستان را نمایش می دهد.

 

 

 

Schitt's Creek

مویرا رز در این سریال کانادایی یکی از محبوب ترین شخصیت های تلویزیون است. مویرا که به طرز فوق العاده ای توسط کاترین اوهارا به تصویر کشیده شده است، کمد لباسی پر از لباس‌های تک رنگ زیبا و لباس‌های مخصوص فرش قرمز را به خود اختصاص می‌دهد و البته بودن تنوع زیادی از کلاه گیس‌های عجیب را نیز باید ذکرکنیم.

 

 

 

Gossip Girl

این سریال که یکی از تاثیرگذارترین سریال‌های دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ بود، تصویر فوق‌العاده ای از زندگی جوانان نیویورکی با پول زیاد و البته علاقه مند به مد و فشن را در 121 قسمت به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

The Marvelous Mrs. Maisel

این سریال کمدی بسیار زیبا را که بر اساس زندگی جوآن ریورز ساخته شده است به دهه‌های 50 و 60 آمریکا برمی‌گردد و برای علاقه مند به تاریخچه مد بسیار تماشایی خواهد بود. این سریال باعث می‌شود که از خنده روی زمین بیفتید و از دیدن لباس‌ها و اکسسوری‌های زیبا لذت ببرید.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید