پارچه خامه دوزی

خامه دوزی در واقع دوختن نخ ابریشم نتابیده که به آن خامه می گویند روی پارچه می باشد و یک هنر سنتی بسیار ارزشمند محسوب می شود.اصل هنر خامه دوزی دوختن نخ سفید ابریشم روی پارچه می باشد.

پارچه های نخی محبوب ترین پارچه ها برای فصل گرم و دوختن لباس های زیبا و خنک هستند. پارچه وال خامه دوزی نیز در دسته پارچه های نخی قرار می گیرد. این پارچه یکی از بهترین پارچه های تابستانه برای دوخت لباس های مختلف محسوب می شود. پارچه وال خامه دوزی زمینه ای نازک از جنس پنبه و نخ دارد. سطح این پارچه دارای طرح های برجسته و متنوع با الیاف کتان یا پلی استر است.

 

در انتخاب پارچه برای دوخت لباس های خنک تابستانی لطافت پارچه اهمیت بسیاری دارد. پارچه وال خامه دوزی یکی از زیباترین و در عین حال لطیف ترین پارچه های مناسب استفاده در روزهای گرم است.

 

این پارچه علیرغم ظاهر زیبا و ایستایی که دارد، بسیار سبک است. به طور معمول طرح های سوزن دوزی شده روی این پارچه ممکن است باعث شود حس کنید این پارچه اندکی سنگین است اما در واقعیت اصلا این طور نیست.

 

درزمینه وال خامه دوزی، از پارچه وال با تنفس پذیری بالا استفاده شده است. علاوه بر این، به طور معمول قسمت های سوزن دوزی شده این پارچه نیز دارای حفره هایی است که عبور جریان هوا را بسیار آسان می کنند.

 

به طور معمول در تولید پارچه وال خامه دوزی از الیاف نخ و پنبه استفاده می شود و می توان گفت این پارچه ضد حساسیت است. الیاف طبیعی به کار رفته در این پارچه هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 

 

بهتر است پارچه خامه دوزی شده را با ماشین لباسشویی شستشو ندهید. این کار به‌شدت روی مرغوبیت و کیفیت کار شما تاثیر منفی می‌گذارد. همچنین در صورت نیاز به شستشو، لباس کارشده با هنر خامه دوزی را با دست و خیلی آرام شستشو دهید تا زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهد. همچنین در نظر داشته باشید که شستشوی مداوم این نوع پارچه می‌تواند حالت آهار آن را به‌مرور از بین ببرد و زیبایی و جذابیت اولیه را نداشته باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید